Subject: 5-6/6536 Esku kinnistu DP täpsustamise projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamuse küsimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 12:27:46 +0300

22.08.2024 nr 5-6/6536

Saue Vallavalitsus on koostanud eelnõu projekteerimistingimuste andmiseks 
Tagametsa küla Esku kinnistu detailplaneeringu täpsustamiseks. Taotleja 
soovib täpsustada planeeringus käsitletud hoonestusala tingimusi Uus-Esku 
(72704:002:0459) kinnistu osas suurendades hoonestusala kuni 10% ulatuses 
esialgsest lahendusest edela suunal. Projekteerimistingimuste taotlusega on 
esitatud hoone ümberehitamise ja laiendamise eskiisprojekt, millest lähtub, 
et täpsustada soovitakse ka detailplaneeringus käsitletud arhitektuurilisi, 
ehituslikke või kujunduslikke tingimusi. Kavandatav tegevus on kooskõlas 
Saue valla kehtiva üldplaneeringuga.

Ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punkti 1 alusel esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutustele või isikutele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palume edastada oma arvamus Saue Vallavalitsusele hiljemalt 06.09.2024. 
Juhul, kui eelnimetatud kuupäevaks ei ole Teie arvamust või tähtaja 
pikendamise taotlust laekunud, eeldame ehitusseadustiku § 31 lõikest 6 
lähtudes, et Te ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada.

Eelnõud puudutavate küsimuste korral võtke palun minuga ühendust.

Lugupidamisega

Kaie Tobreluts
loamenetluse koordinaator-vallaarhitekt

GSM +372 5381 7058
[email-masked] <mailto: [email-masked]>
www.sauevald.ee <https://www.sauevald.ee>
 <https://www.sauevald.ee>
  <http://email.mg.sauevald.ee/o/eJxEzrFuAyEMgOGnObYig8GGgSFqO2TtGzhgkpNCLrqjef6q6tD916_vNJ63bZcvvcvUdp46zh_FOQ7I2bQi4nI2Whz7gC4lInMrGF2qMXKEWDsxIHZNUhWpUkLNZi0efIDkPWTPgayDpo4rXKTllh0vAcbVHvKtL7k3q2qGHodc9W1tZcF3b4m7XlLApISpMVHtuASQP67NPi74afayPvq2BJi7PI7ntrdVhs7f4Syn_9a8iv8JAAD__6TzRLg>